گرجستان در زمان باستان با نام ایبریا شناخته میشده است و امروزه در اکثر زبانها با اشکال گوناگون واژهٔ یونانی "گِئُرْگیا" (Georgia به معنای "کشاورزی") شناخته میشود.
همچنین پیشنهاد ما به شمابرای استفاده بهینه از تابستان و لذت بردن از اوقات فراغت خود استفاده از تور استانبول ، تور دبی و تور تایلند میباشد .
منبع : ویکی پدیا
در طراحی و تولید کانکس همواره زیبایی ظاهری ، طول عمر و ویژگی های اقلیمی محل مورد استفاده کانکس در کنار استفاده حداکثر از فضای مفید و کاهش قیمت جهت مقرون به صرفه بودن مد نظر قرار داشته،از این رو راه اندازی تیم مشاوره تخصصی به خریداران جهت سفارش کالا دقیقا مطابق با نیاز های آنها ازجمله تدابیری است که آذین کانکس در نظر گرفته است.
لاغری سریع شکم شاید آرزوی خیلی از ما باشد و داشتن یک رژیم لاغری بنظر سخت بیاید ، اما در این مقاله ما به شما راه کارهای ساده ای را معرفی میکنیم که به راحتی بتوانید به شکم تخت دست پیدا کنید. چربی های شکم نه تنها باعث میشود لباسهایمان برایمان تنگ شود و ظاهرمان به هم بریزد بلکه خیلی بیشتر از ظاهر در درون ما مشکل ایجاد میکند ، چربی داخل ناحیه شکم چربی احشایی نامیده می شود و به طور جدی برای سلامت ما مضر است.چربی احشایی یک عامل خطر عمده برای دیابت نوع ۲ و بیماری قلبی است.
امروزه با استفاده از BMI (شاخص توده بدن) میشود مرز خطر ابتلا به بیماری چاقی را مشخص کرد اما این راه کار بطور قطع بی نقض نیست زیرا ممکن است اعداد بدست آمده میزان چربی احشایی را اندازه گیری نکند و گمراه کننده باشد.
یکی از مهمترین بخش های سئو، سئو داخلی یا بهینه سازی On-page است. حتی حرفه ای ترین افراد هم گاهی اوقات از سئوی داخلی وب سایت غافل میشوند.
سئو بسیار شبیه به پازل است. شما باید تمام قطعات (محتوا، بک لینک ها و غیره) را در کنار هم بچینید تا به نتیجه برسید. همه تلاشهای شما بی نتیجه خواهد بود اگر لندینگ پیج شما بهینه سازی نشده باشد.
راهنمای زیر به شما کمک میکند تا صفحات فرود خود را به بهترین شکل برای گوگل بهینه سازی کنید.
مهمترین قدم برای شروع بهینه سازی وب سایت، ایجاد آدرس های سئو فرندلی است. آدرس صفحات باید تا حد امکان کوتاه، خوانا و همراه با کلمات کلیدی اصلی شما باشند. همچنین نباید از کلمات بازدارنده در آدرس استفاده شود. در این مقاله بیشتر راجع به سئو آدرس صفحات صحبت شده است.
اگر آدرس را در نظر نگیریم، بدون شک عنوان صفحه مهمترین فاکتور سئوی On-Page خواهد بود. یک تایتل بهینه سازی شده می بایست با کلمات کلیدی مورد نظرتان آغاز شود. مانند یک متن تبلیغاتی باعث ورود کاربران به سایت شود و در عین حال کوتاه باشد (در حدود ۷۰ کاراکتر)
در عین حال استفاده از کلمات ترند روز و تاثیر گذار باعث افزایش رتبه خواهد شد. کلماتی نظیر “راهنما”، “قیمت”، “بهترین”، “۱۳۹۶”، “بررسی تخصصی” و …
تگ H1 اولین تگ از مجموعه تگ های هدینگ است که در بسیاری از سیستم های تولید محتوا نظیر وردپرس بصورت اتوماتیک ایجاد می گردد. بطور کلی عنوان سایت می تواند به عنوان تگ H1 هم استفاده شود.
نکته ۱ : هر صفحه فقط یک تگ H1 باید داشته باشد.
نکته ۲ : همیشه تگ H1 به عنوان اولین تگ Heading در صفحه مورد استفاده قرار گیرد.
تگ H2 دومین تگ از این مجموعه است که می بایست بعد از تگ H1 در صفحه استفاده شود. زیر عنوان ها باید از این تگ استفاده کنند و محتوای آن می تواند از کلمات کلیدی فرعی شما تشکیل شده باشد. شما می توانید بیشتر از یکبار از این تگ استفاده کنید و به یاد داشته باشید که حتما باید این تگ مورد استفاده قرار بگیرد.
مورد بعدی تگ H3 است که اهمیت کمتری از دو تگ قبلی دارد. ولی هنوز هم برای استاندارد سازی صفحات خود نیازمند استفاده از آن هستیم.
همه می دانند که باید محتوای خوبی تولید کنند و محتوا پادشاه است و ….. اما شاید در این میان چیزی که قربانی شود سئو داخلی واقعی باشد. برای داشتن یک بهینه سازی استاندارد می بایست کلمات کلیدی اصلی خود را در بین ۱۰۰ کلمه اول متن قرار دهیم. اینکار فواید زیادی دارد و مطمئن باشید تاثیر بالائی در افزایش رتبه شما خواهد داشت.