electrodoor

برای اطلاعات بیشتر در خصوص راه بند دستی و راهبند اتوماتیک در شرکت الکتروپارس روی لینک آن کلیک نمایید

electrodoor

برای اطلاعات بیشتر در خصوص راه بند دستی و راهبند اتوماتیک در شرکت الکتروپارس روی لینک آن کلیک نمایید

نزدیک مراسم ازدواجم بود و باید خیلی سریع وزن کم میکردم تا در لباس عروسی زیبا و دوست داشتنی باشم ، میخواستم یک برنامه سالم کاهش وزن داشته باشم تمایلی به گرفتن آندسته رژیم های سفت و سخت که آدم را مجبور میکنند گرسنگی های طولانی و زجر آور را تحمل کند را نداشتم در همان زمان این رژیم لاغری ۷ روزه را کشف کردم .

اگر شما هم میخواهید هر هفته ۵ کیلو وزن کم کنید به جای درستی آمده اید لطفآ ادامه مطلب را دنبال کنید.

من یک متخصص برنامه غذایی و تغذیه هستم تمرکز من بر ارتقاء کیفیت مواد غذایی در رژیم لاغری شماست . بنابراین در این رژیم لاغری ۷ روزه هیچ گونه دارو یا مکمل های کاهش وزن استقاده نمیشود. تنها چیزهایی که برای کاهش وزن نیاز دارید مواد غذایی سالم و تازه است ، بطور کلی توصیه میکنم از داروهای لاغری موجود در بازار دوری کنید این داروها فقط جنبه تجاری دارند و جز صدمه زدن به بدن و بافتهای شما کار دیگری نمی کنند.

مرور اجمالی بر مواد غذایی مجاز در رژیم لاغری ۷ روزه

رژیم لاغری 7 روزهروز اول:

روز مهم در رژیم لاغری ۷ روزه و روز سم زدایی میباشد در این روز شما فقط مجاز به خودن انواع میوه ها بصورت دلخواه و به میزان دلخواه هستید در هر زمان از روز که گرسنه شدید میتوانید میوه بخورید . خوردن میوه های با قند پایین مانند سیب سبز ، انار ، خیار ، آلو ، هلو و … توصیه میشود . (خوردن موز ممنوع است ).

رژیم لاغری 7 روزهروز دوم:

در روز دوم شما تنها مجاز به مصرف انواع مختلف سبزیجات هستید ، میتوانید روز را با یک سیب زمینی آبپز شروع کنید تا به مدت چند ساعت سیر نگهتان دارد. خوردن سالاد و انواع سبزیجات در روز دوم به میزان دلخواه آزاد است.

روز سوم :

امروز شما مجاز هستید ترکیبی از روز اول و دوم یعنی هم میوه ها و هم سبزی ها را مصرف کنید البته بدون سیب زمینی و موز.

رژیم لاغری 7 روزهروز چهارم:

این روز میتواند یکی از سخترین روزهای رژیم غذایی یک هفته ما باشد چرا که درست روز وسط یک هفته است اما از طرفی اگر پشتکار داشته باشید خیلی زود به نتیجه مبرسید. در روز چهارم رژیم لاغری شما میتوانید ۸ عدد موز کامل + سوپ سیزیجات + ۳ لیوان شیر میل کنید . همچنین شما میتوانید موز و شیر را مخلوط کنید و بصورت شیر موز میل کنید تا علاوه بر لذت ، مدت زیادی هم سیر بمانید.

روز پنجم :

یک کاسه کوچک یرنج قهو ای پخته شده بدون روغن + یک عدد گوجه فرنگی متوسط + یک پیاله سوپ سبزیجات + میوه (شامل : سیب ، پرتقال ، گریپ فروت ) خیلی حوشحال باشید شما نصف بیشتر راه را رفته اید و به هدفتان بسیار نزدیک شده اید.

رژیم لاغری 7 روزه
روز ششم:

یک کاسه کوچک یرنج قهو ای پخته شده بدون روغن + ۳ پیاله سوپ سیزیجات .

روز هفتم رژیم لاغری ۷ روزه :

یک کاسه کوچک یرنج قهو ای پخته شده بدون روغن + یک پیاله سوپ سیزیجات + سالاد سبزیجات + میوه و آب میوه بصورت دلخواه .

رژیم لاغری 7 روزه

توصیه های مهم در خصوص رژیم لاغری ۷ روزه :

  • صبح روز اول رژیم خودتان را وزن کتید و سایز دور شکم و پهلویتان را روی یک برگه با ذکر تاریخ یادداشت کنید ، در طول یک هفته به هیچ وجه تاکید میکنم به هیچ وجه خودتان را وزن و سایز نکنید ، شما باید تمرکزتان روی بدنتان باشد و به مواد غذایی سالمی که میل میکنید . صبح روز هشتم خودتان را وزن کنید .
  • هر روز به میزان لازم آب بنوشید ، روزی ۱۲ لیوان مناسب است .
  • حتما از میوه ها و سبزیجات تازه مصرف نمایید.
  • اگر خوردن برنج قهوه ای را دوست ندارید میتوانید از برنج سفید هم استفاده کنید .
  • میتوانید سیزیجات را یصورت خام یا آبپز شده مصرف کنید .
  • از نمک تصفبه شده دوری کنید تنها نمک مجاز در این برنامه غذایی نمک دریا یا نمک هیمالیا میباشد.

رژیم لاغری 7 روزه

تبریک میگم شما رژیم لاغری ۷ روزه رو پشت سر گذاشتید و اگر درست مطابق برنامه پیش رفته باشید الان ۵ کیلو وزن کم کرده اید . اگر از نتیجه رژیم غذایی راضی هستید میتوانید یک هفته دیگر آن را ادامه بدهید .

خواهشمند است دوستانی که این رژیم لاغری ۷ روزه را امتحان کردند ، نتیجه بدست آمده را با دوستانشان در کامنت همین مقاله به اشتراک بگذارند.

برای محاسبه BMI بدن بر روی لینک کلیک نمایید.

برای مطالعه مقالات بیشتر و آشنایی با ما اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.